MEH SINI MAIN KLIK2..

WAJIB DI INGAT....

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday 29 December 2010

GULLIVER'S TRAVEL ~ kami dah tengok..Anda bile lagi..????

Smlm ptg gua gi la melawat blog2 kesukaan gua antaranya blog kak eliza ni.
ade la satu post tu die cite tang Gulliver's Travel nih..

bleh tgk kat SINI..

Owh..terasa teruja nk pi tgk..
Balik keje ckp ngan cik abang, ajak die gi tgk wayang..
memandangkan sekarang ni die pun sedang kemaruk menonton wayang..
maka gua xpayah la nk memujuk gile2
ckap je best cite ni terus buat keputusan n pegi

pas Maghrib........terus kami bertolak
merempit dengan moto LC hitam,
(suke2 nak moto -----> seronok dpt byk angin)
hehehhe
pkl 08.00 malam
sejauh 36km utk sampai ke destinsai / 130km/j
gi berdua jek
Hakeem tinggal umah dgn adik

kami ambik tiket pkl 09.00 mlm
ramai plak tu org

n gua dengan xsegan silu pun ketawa terbahak2


saje nk letak gmbr yg gua snap kat panggung
dgn  muka sembab n kembang semacam
(kesan drp angin laju bile naik moto)
hehhehe..
padahal mmg mcm tu pon  muka nye
hhuhuuhu
plak2 bergambar time org ramai berpusu-pusu nk masuk panggung..
itu la gaya nye k...
hehhehehe

No comments:

Post a Comment

Komen je la ape yang patut..hehhehe