MEH SINI MAIN KLIK2..

WAJIB DI INGAT....

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 16 November 2010

JEMPUTAN KAWEN BEKAS TUNANG HUBBY GUA....

Ni Cite 2 minggu lpas,
dh basi pon..
tp tetap nk cite gak
Ala..ni pasal gi Kenduri Kawen Bekas tunang cik abang gua tu le...

Buat pengetahuan korg, sblm kawen dgn gua...
hubby gua 2x bertunang
dua-dua pn putus ditengah jalan
Jodoh yg xkesampaian la katakan..
hehehhehe..kesian.

tapi de hikmah nye la..
klu x, xla gua dpt kawen dgn die plak..
nk tggu puteri kayangan rupe nye..
hehehhe

Sblm pegi tu.....
Haruslah membuat photoshoot syok sendiri kan
heheheh
suke2 hiburkan ati
n sambil2 nk tggu femly yang lain bersiap2 n enjin kete tu panas..

ni gua cite la skit2 berpandukan gmbr2 ituuu..

Ni aksi spontan hubby n anak bujang gua
nk suh senyum die ketawa
jd...suh la wat aksi spontan
konon2 nye peach gaya hepi la sgt..


Gambar tuan punye blog n Camera wajib la ade kan
Klu uols perasan, kebanyakan gmbr kitorg byk kat kerusi ni
bukan pe...
kat cni cahaya nye banyk
jadi nmpk ler terang skit gmbr nye kan...

Hakeem tetap dgn gaya xnak bergambarnye...
xsporting langsung

Ni plak gmbr ala-ala model yg xmenjadi
hehehe
rasa besar lak buat mata camtu..kelakar seram...
masa ni nk suh Hakeem tgk atas, ckp ler cicak...!!! cicak...!!
hehehhe
klu x....jgn harap ye nk beri respon sebegitu

Ni tgh makan..
Masa ni xramai org sgt..
kami ter 'dtg' awal sangat
yg ade mgkin sedara2 n org angkat hidang jek
time ni segan skit nk ambik gmbr
t org cakap pe plak kan
Dari kiri tu: adik suami, kakak suami n anak buah


Yang ni plak akak ipar ku yg no.3..
Layan Hakeem makan jap..
klu x, dia sibuk nk berlari
aduyai..

Nak tgk mane satu pengantin nye...????

scroll ye...
jeng....jeng....jeng....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ni la die....
hehehhe
lawa kan?
rase2 nye tergugat x gua..??
adusss....


Gmbr gua dgn pengantin xde..
xde org nk pi ambik gmbr la..
Pengantin lelaki pun xde
Kami dtg cepat sgt ler

ni snap dr atas rumah
umah felda...
segan gue nk turun ambik
wallahh...

perut dh kenyang...
jalan balik daaa.....
Hubby aku yg maintain...
kahkahakah..

sekian utk kali  ini..
heheheh

No comments:

Post a Comment

Komen je la ape yang patut..hehhehe